Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

ΜΟΥ ΣΤΕΡΗΣΑΝ




 Τά άλογα τά σκοτώνουν γιά νά μήν   πονάνε,                                                            τά δένδρα πεθαίνουν όρθια   μέσα  στό  χρόνο,                                                                                    τά πουλιά πεθαίνουν ελεύθερα καί τραγουδώντας,                                                    καί μένα μέ σκοτώνουν κάθε στιγμή, κάθε λεπτό .       
----------------------
2
ΌΧΙ   όπλα δέν χρησιμοποιούν  μήτε παρόμοια άλλα,                                         μόνο τροφή μού στέρησαν και στέγη νά μήν κάνω,                                                              μού στέρησαν χαρούμενα τραγούδια νά τραγουδώ,                                                            καί τί είναι γέλιο τί χαρά νά μήν  ξέρω νά μήν τά ζώ.     
---------------------------------
3
Μού στέρησαν τήν αξιοπρέπεια μου, τά ιδανικά μου.                                                                   μού ταπείνωσαν τήν προσωπικότητα  μου ,                       καί όλα αυτά χωρίς αιτία, χωρίς σκοπό,                                  χωρίς νά εγκληματήσω, χωρίς νά κάνω ουδέν κακό.      
---------------------------------
4
Καί όμως παρόλα αυτά μέ τίποτα δέν θά πτοηθώ ,                                                            τα πόδια μου καί ας είναι λυγισμένα,  θά στηριχτώ.                                                      Καί θά φωνάξω, μέ όσο φωνή μού έχει απομείνει ,                                                                είμαι  Ζωντανός , είμαι Δυνατός , είμαι Αληθινός ,                                                          καί τότε άς ξεψυχήσω στό επόμενο λεπτό ,……. 
-----------------------------------

5-
Τήν χαρά τής νίκης του δέν θά τού  τήν χαρίσω ,                                                    γιατί μού έμαθαν οί προγονοί πώς νά πολεμώ ,                                                            τά ιδανικά μου μέ ποιό τρόπο  νά τά διεκδικώ ,                                                       καί τήν αξιοπρέπεια μου νά τήν έχω όρκο ιερό.
------------------------------------
6
ΤΊΠΟΤΑ μά τίποτα δέν αξίζει νά τούς χαρίσω ,                                                        ούτε ένα βλέμμα μου κάπως συμπονετικό ,                         γιατί θα τό λάβουν σάν  φοβία. σάν αδυναμία ,                                                           καί τότε στά  Τάρταρα θά βρεθώ καί θά χαθώ ,,,………
-----------------------------------
 7
Γεννήθηκα  ελεύθερος και όχι υποταγμένος μήτε και ταπεινωμένος  στόν κάθε μου εχθρό ,,                                                       Γεννήθηκα τούς φίλους μου καί τόν εαυτό μου   νά σέβομαι καί νά  εκτιμώ                             έχοντας πάντα σύντροφο μου μόνο τό καθάριο ΦΩΣ
=====================
Τ-Ε-Λ-Ο-Σ

1 σχόλιο: